O ręcznym szyciu i pikowaniu patchworkowych pledów.
Niewiele jest w polskim internecie o ręcznym szyciu, a jeszcze mniej o ręcznym pikowaniu patchworkowych pledów. Postanowiłam wiec podzielić się z innymi zdobywaną zazwyczaj ze źródeł anglojęzycznych, a jeszcze częściej metodą prób i błędów wiedzą na te tematy. Jest to spojrzenie osoby początkującej nie tylko w patchworku, ale również w szeroko pojętym krawiectwie w ogólności. Wszystkich zainteresowanych zapraszam :)

niedziela, 22 maja 2011

Podkładki do kompletu :)


Dwie duże i cztery małe podkładki :)



Przy okazji przećwiczyłam motyw Pinweels ;)

Najwięcej kłopotów miałam z lamówką. Kiedy od tyłu przyszywam lamówkę po linii zagięcia, bardzo ciężko jest później przykryć linię szwu z przodu. Kiedy szyję tuż przy zagięciu, z przodu mam za dużo lamówki i po przyszyciu okazuje się, że z tyłu wychodzę ze szwem poza lamówkę... Najlepiej byłoby chyba tył przyszywać maszynowo, a przód ręcznie ściegiem krytym. Ale wolałabym umieć uszyć to tak jak trzeba ;)

2 komentarze:

  1. podkładki wyszły elegancko:-D , ja przyszywam lamówkę po wierzchu potem wywijam pod spód ,fastryguje kryjąc szycie i nie stebnuje po lamówce ale w t.z.w rowku miedzy materiałami .

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za podpowiedź :) Wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...